söndag 3 mars 2013

Nagelmässa 2/3 2013 Göteborg

 
I lördags var jag på Nagelmässa i Göteborg. Några hållplatser från centralstationen var mässan. I ett berg mitt emot SKF höll vi till.
 
 
 
Mängder med utställare av alla de slag men givetvis handlade allt om naglar.

 
En av utställarna var Nageldesign AB och de förspråkade Gelish från  Harmony. Här fastnade jag ett antal gånger. Mycke trevliga tjejer som gav tips och råd.

 
Lilly Nails hade glitter, pärlor och filar i massor. Kände mig hemma här med. Runda små burkar med allehanda glitter. Inte för att skryta men allt hade jag hemma i lådorna redan. Köpte ju på mig en hel del när jag bodde i USA. Köpte dock lite till här....

 
Denna tjej, kommer tyvärr inte ihåg hennes namn, var helt fenomenal. Kolla bara på bilden nedan.

 
Snövit och de 7 dvärgarna. Här ligger man i lä....

 
Helt otroligt vad en del kan.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar