fredag 22 februari 2013

GELISH...





 
Jag bara älskar Gelish. Här ovan är lite olika färger som finns att välja på. Massor med andra färger finns även de hos mig på min lilla salong. Titta gärna förbi.
 
Nu framöver händer de lite olika för min del. Jag ska bl a åka på ett nagelevent nästa lördag i Göteborg. Kommer att ta bilder och lägga upp. Lite föreläsningar och sedan får man strosa mellan olika bord och se på när de verkliga proffsen jobbar.
 
Om 1 mån åker jag till Göteborg igen för att gå på en utbildning Extreme Bachschraters som lär ut ang Extreme Akryl. Något nytt som jag tar hem till salongen om man inte är intresserad av Gelish, akryl eller glasfiber. Ska bli så kul.
 
Mycket som sagt för min del. Hoppas ni alla njuter av snön och det fina vädret. Måste väl dock erkänna att jag längtar till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar